Vragen

Bestelling, betaling & levering
 
Hoe kan ik bestellen op iPlants.be?

Bestellen op deze webshop is heel eenvoudig. U kunt snel een artikel vinden met behulp van het zoekveld rechts bovenaan het scherm. U kunt er op allerlei plantenkenmerken zoeken. U voegt een of meerdere artikelen toe aan uw winkelmandje. Daarna gaat u verder om af te rekenen. Zolang u niet afgerekend hebt, kunt u de bestelling nog wijzigen.

Waarom registreren op iPlants.be?

Bij een eerste bestelling is registreren aanbevolen. Uw gegevens worden opgeslagen zodat u bij een volgende bestelling niet alles opnieuw dient in te geven. Bovendien verloopt de betalingsprocedure vlotter.

wenst u zich niet te registreren, dan kunt u bestellen als ‘gast’.


Is betalen veilig op iPlants.be?

De betalingen op iPlants.be verlopen volstrekt veilig:

- via Bancontact / Mister Cash (beveiligd via Paypal betaalplatform)

- via overschrijving op ons rekeningnummer (de bestelling wordt pas verzonden nadat de betaling zichtbaar is op onze rekening).
Na betaling krijgt u steeds een bevestigingsmail.

Het artikel dat ik wens te bestellen is niet te vinden in de webshop?

Wij bieden een uitzonderlijk groot aanbod planten aan via onze webshop. Heel tijdelijk kan een bepaalde plant uitgeput zijn. Stuur ons zeker een mailtje met uw vraag en wij bekijken binnen welke termijn wij opnieuw kunnen leveren.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Kan ik een bestelling zelf afhalen?

De bestelling wordt door ons persoonlijk of door een koerier geleverd op het door u opgegeven leveringsadres. De bestelling kan uiteraard ook afgehaald worden na afspraak. (zie leveringsvoorwaarden)


Wat is de levertermijn? 
Zodra de betaling binnen is, maken wij uw bestelling klaar en spreken wij concreet af. Wij proberen deze zelf te leveren, meestal binnen de week.
Is het bestelde artikel niet voorradig dan wordt u via mail/telefoon geïnformeerd.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Zeker, u kunt kiezen voor een adres waar iemand overdag thuis is (bij familie of buren of op het werk,…). U kunt dit ingeven bij het afrekenen.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Dit hangt af van de locatie. (zie verzendkosten)



Retourprocedure

 
Kan ik een artikel terugsturen?​

Door het persoonlijk contact (levering/afhaling) is er een geringe kans op retour. Indien toch niet akkoord, kunt u het product binnen de acht dagen na levering terugsturen naar iPlants.be - Vijfstraat 8 - 8760 Meulebeke. U meldt de retourzending via e-mail (info@iPlants.be). Na bevestiging door iPlants.be kunt u het artikel terugsturen in de originele verpakking, onbeschadigd, voorzien van alle aangehechte labels. U stuurt met de zending het retourformulier mee dat u hier kunt downloaden.

De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Het factuurbedrag wordt binnen de 2 weken na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekening.



Service & contact


Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Bent u niet tevreden over een artikel of over onze service? Laat het ons weten! 
Vul het contactformulier in of bel naar 0468 19 80 28. 
Ga naar de contactpagina.

Kan ik advies krijgen omtrent producten?
Advies komt bij ons op de eerste plaats, én is volledig gratis.
U kunt uw vraag stellen via het contactformulier rechts op deze pagina. 
We komen ook graag persoonlijk bij u langs om te helpen bij uw plantenkeuze.



SOS GRATIS TUINADVIES

Niet meteen gevonden wat u zoekt? Hebt u vragen over bepaalde variëteiten of rond het onderhoud van planten of bomen?
Wilt u graag tips voor de aanleg van uw droomtuin?
 
IPlants biedt GRATIS TUINADVIES en dit binnen de 48u!
Stel uw vraag via onderstaand formulier of bel op het nummer 0468 19 80 28 .

Uw naam: (*)
Uw e-mailadres: (*)
Uw telefoonnummer: (*)
Wenst contact via:
Onderwerp:
Korte omschrijving van uw vraag/verzoek: (*)